Мороз Оксана

Photo

Мороз Оксана

Інформаційна гігієна

  • Інформаційна безпека, Інформація, Комунікації, Література
  • Київ

Інформація

Посада

Засновниця волонтерської ініціативи "Як не стати овочем", авторка і ведуча радіо- / телепрограм з інфогігієни, письменниця.

Освіта

Закінчила економічний факультет Львівського національного університету ім. Івана Франка

Досвід та проєкти

У 2005-2011 роках була заступницею директора Департамента маркетинга банку. Співзасновниця та Генеральна директорка агентства банківського маркетингу "Spring marketing agency" (2011-2014 рр.).

Співзасновниця компанії з формування інформаційного поля "МАМА маркетинг" (2014-2019 р.). У 2019 році пішла з бізнес-сектору та невдовзі написала книги "Нація овочів? Як інформація змінює мислення та поведінку українців" та "Боротьба за правду. Як мій дядько переміг брехню".

Для цього:

• проводяться навчальні курси з базової інфогігієни, навчання в рамках школи амбасадорів інфогігієни,

• знімається відео-курс з інфогігієни для YouTube-каналу "Як не стати овочем",

• проводяться дослідження з вивчення рівня інфогігієни українців тощо.

З 2015-2023 роках запрошена спікерка Києво-Могилянської бізнес-школи. Лауреатка Всеукраїнського рейтингу "Книжка Року" 2020. Номінація "Обрії", спеціальна й адаптаційна література / стиль життя. Персональна відзнака директорки Українського інституту книги Олександри Коваль.

Для зв'язку з експерткою, напишіть листа за адресою:


Місцезнаходження