Інформація
Посада
Засновниця волонтерської ініціативи "Як не стати овочем", авторка і ведуча радіо- / телепрограм з інфогігієни, письменниця.
Освіта
Закінчила економічний факультет Львівського національного університету ім. Івана Франка
Досвід та проєкти
У 2005-2011 роках була заступницею директора Департамента маркетинга банку. Співзасновниця та Генеральна директорка агентства банківського маркетингу "Spring marketing agency" (2011-2014 рр.).
Співзасновниця компанії з формування інформаційного поля "МАМА маркетинг" (2014-2019 р.). У 2019 році пішла з бізнес-сектору та невдовзі написала книги "Нація овочів? Як інформація змінює мислення та поведінку українців" та "Боротьба за правду. Як мій дядько переміг брехню".
Для цього:
• проводяться навчальні курси з базової інфогігієни, навчання в рамках школи амбасадорів інфогігієни,
• знімається відео-курс з інфогігієни для YouTube-каналу "Як не стати овочем",
• проводяться дослідження з вивчення рівня інфогігієни українців тощо.
З 2015-2023 роках запрошена спікерка Києво-Могилянської бізнес-школи. Лауреатка Всеукраїнського рейтингу "Книжка Року" 2020. Номінація "Обрії", спеціальна й адаптаційна література / стиль життя. Персональна відзнака директорки Українського інституту книги Олександри Коваль.